Voor een dienstverlening waarbij u producten aflevert of bezorgt aan klanten is het van belang dat de logistieke processen op orde zijn en adequaat functioneren. U wilt immers dat klanten tevreden zijn over de bezorging en kunnen vertrouwen dat u de goederen juist aflevert op het verwachte ogenblik. Door de transportmanagementsoftware van DeliveryMatch wordt het mogelijk om verschillende opties aan uw klanten te bieden waardoor ze in staat worden gesteld om zelf het bezorgmoment te bepalen. In een samenleving waarin steeds meer wisselende werktijden gelden, is het handig voor de klant om zelf het tijdstip aan te geven waarop ze hun bestelling kunnen ontvangen. Met geavanceerde verzendsoftware wordt dit moeiteloos mogelijk gemaakt. Ruime mogelijkheden voor bezorgingMet de transportmanagementsoftware van DeliveryMatch kunt u verschillende opties aanbieden aan uw klanten en worden zij op de hoogte gesteld op het moment van levering. De klant kan aangeven of de bestelling moet worden afgeleverd bij hen thuis, op een andere locatie of bij een afhaalpunt in de buurt. Het is zeker niet meer ongebruikelijk om bestellingen op het werk te laten bezorgen, aangezien veel mensen voltijd buitenshuis werken. Om alsnog een bestelling tijdig te ontvangen, biedt de transportmanagementsoftware van DeliveryMatch uitgebreide opties om een bestelling gericht op transport te zetten. Een zorgvuldige keten van logistieke dienstverlening komt hiermee op gang, waardoor u een betrouwbare bezorging kunt bieden. Betrouwbaarheid brengt winstDoordat met de transportmanagementsoftware van DeliveryMatch een soepel verloop aan logistieke opvolging in transport op gang wordt gebracht, zorgt u ervoor dat klanten weten wat ze aan u hebben. Ze zullen hierdoor sneller een nieuwe aankoop doen, aangezien duidelijk is dat u levert naar verwachting. Uw winst zal hierdoor toenemen waarbij kosten voor transport tot een minimum worden gereduceerd. U weet immers waar en wanneer uw klanten de bezorging ontvangen, dus u zult niet alsnog hoeven naleveren en onnodig meer kosten maken. |