De komende week staat weer in zijn geheel volgepland met vergaderingen en bedrijfsbezoeken. Het is een drukke week omdat je volgende week op vakantie gaat voor een langere periode. Op het laatste moment willen al je klanten nog contact met je opnemen over de export van hun producten of met een servicevraag. Echter is het niet altijd mogelijk om al deze telefoontjes aan te kunnen nemen, omdat je hiertoe niet altijd in de gelegenheid bent. Een uitkomst die hiervoor tegenwoordig wordt aangeboden is een telefoonservice. Je bent hierdoor altijd te bereiken voor je klanten door een telefoniste bij een extern bedrijf die alle vragen kan beantwoorden. Er wordt een vaste telefoniste toegewezen, zodat je klanten zullen denken dat een vaste medewerker de telefoon opneemt. Het blijft bij zo’n service niet alleen bij een afhandeling van de vraag en of dienst via de telefoon maar er vindt ook een uitgebreid verslag achteraf plaats. Dit zorgt ervoor dat je altijd op de hoogte blijft van het contact tussen de klant en je bedrijf en/of organisatie. Deze wisselwerking tussen jouw eigen telefoniste en de klant kan gezien worden als een antwoordservice. De klant heeft een vraag op een tijdstip dat je eigenlijk niet te bereiken bent, maar krijgt daarentegen wel een antwoord waar hij/zij op hoopt. Door deze wisselwerking en bijna continu bereikbaar te zijn kun je er voor zorgen dat er geen (potentiële) klanten verloren zullen gaan en het serviceniveau zal stijgen. De kwaliteit, persoonlijkheid en de service naar de klanten toe bepalen de uitstraling van je bedrijf. Bereikbaar zijn betekend een vertrouwt gevoel wat kan leiden tot meer klanten en dus ook meer afname van je producten en/of diensten. Er is voor iedereen wel een bepaalde service te verkrijgen, of het nu gaat om een tijdelijke bereikbaarheid of een gehele zomervakantie het maakt niets uit. |
Bezoek de bron van dit bericht : https://www.bizziphone.com/ |